2014年3月21日 星期五

打水痘針@荃灣 + 入學體檢報告

<2yr1mo>

原本一歲要自陶腰包比$打的水痘针,一仔媽見2013年出世的BB返健康院有得打,又見一仔兩歲要返健康院檢查講說話進度,於是一仔媽諗住再博下問護士有無得補打,話晒支針都5百多元一支,師奶數,慳得就慳!

護士當然話無得補打,唯有死心要出去揾私人醫生打。

坑口站的私家醫生疹所,問過晒,全部無!

TKO站有一間有,$550一支,但已留起给預訂了的客人,下一批針要暑假才有。

曾聽有d小朋友打了後會輕微出水痘,不能接近大肚婆,所以,一仔媽要趕住生第二個B前,帶一仔去打針。

一仔爸公司的醫療保險屬於UMP,有本書仔list晒各區生。

打了幾個區,都係無貨。

最後,好彩揾到荃灣海濱花園有,但$650一支。

上午一仔無瞓覺,中午要帶佢去影學生相(用來報名K1),再去英皇試學,診所開4-9pm,如果去打針,就會很频撲。

但一仔爸又說得對,今天星期五去打針,如果一仔發燒,星期六日我都係屋企可以照顧一仔。

於是,去完試,一仔回家沖完涼,瞓了一個鐘後,我地就出發去荃

到達時,未到五點,跟住醫生亦到,等了兩個病人,就輪到我地。

在等叫名時,一仔都好乖坐係媽媽大腿上睇電視。

直到見到醫生,打針果一刻,一仔先喊,但都係喊了幾秒,醫生還送了一架車仔比一仔。




一仔好喜歡架車仔,回到家,都仍車不離手。

講開今早試學日,學校派了一張”入學前體格檢查報告”,要醫生檢查及簽名。

剛好打針要見醫生,問護士可否請醫生填一填及收費多少,護士話免費呢,真係好!

補充:
1. 護士話打完依支針只有90%有效,醫医生提議三個月後再打第二支加強針,但衞生署已供報小一時會幫小朋友打多一支。

2. 打完針後,醫生話小朋友發燒及出水痘機會會好少,但都有開定支退燒藥比一仔備用。

12 則留言:

  1. 嘻 嘻 ...一 見 到 一 仔 媽 媽 話 計 劃 緊 生 第 二 個 就 忍 唔 住 先 講 聲 恭 喜 恭 喜 先 !:D 相 信 一 仔 一 定 會 好 開 心 有 個 妹 妹 /細 佬 同 佢 玩 !:)
    oh? 原 來 香 港 長 期 都 缺 水 痘 針 架 ? 定 係 私 人 醫 生 缺 , 健 康 院 就 一 定 有 呢 ?
    一 仔 大 個 仔 0左 好 多 啊 ! 已 經 係 成 個 小 朋 友 0甘 &望 落 定 0左 好 多 0甘 呀 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 生兩個,想一仔有个伴玩,大d又可互相扶持。
      私家長期缺貨,尤其係单一打水痘针,混合針会好d。
      原本2013年出世的bb今年开始打,但聽聞都無,衛生署甚至抽走了原写在網站站一歳及小六打水痘針的訊息。
      一仔有時乖,有時曳架!

      刪除
  2. 希望一仔打完針唔好發燒, 我地都打左四痘針, 都係我老公搵左幾間先搵到, 好缺貨呀, 不過打左先就安心d~

    回覆刪除
    回覆
    1. 到今天,都無發燒!
      打四痘针,更貴呀!

      刪除
  3. 咦, 我又冇幫Matthew去打水痘針喎, 希望touchwood唔會中招啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 那有食輪狀病毒嗎?一仔無!
      我觉打水痘針需要过輪狀!

      刪除
  4. 個醫生咁好送架車仔畀一仔!
    我係陀B果陣join Kinetics打針plan,我覺得打左安心啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 個医生亦係兒科的!
      私家打,好貴,但又真係安心d。

      刪除
  5. JUJU 都終於搵到水痘針打, 打完就流鼻水 =.=""
    咁想問係咪唔駛再補針, 等小一先再打呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你打幾$支?
      你要問你個医生有無話要打第二支?
      好似我咁,自己決定3個月后唔打,因之前睇过,有d打了出水痘,病情会輕微,好过無大的话病情可能嚴重。

      刪除
  6. 在澳門, 一歲有得免費打水痘針, 瞕瞕剛好打左
    聽到你話趕住追第二個, 對一仔打針後可能會出輕微水痘, 有d避忌, 我都係咁諗, 我覺得計劃生第二個, 真的要顧慮更多. 我自己就仲未決定

    回覆刪除
    回覆
    1. 澳門咁好,一歲都有得打,已实施了幾年嗎?澳門有15年免費教育添,hk都仍在資詢中,都唔知幾時有?但hk政府又話人口老化,想hk人生多d,但配套比鄰近的国家差。。。
      生第二個真係要顧慮好多。。。大家加油吧!

      刪除