2016年1月1日 星期五

第一次睇戲@2016-1-1

<3yr10mo>

首先祝各位新年快樂!心想事成!身體健康!

第一次同一仔去睇戲,有些擔心,因聖誕節同一仔去Disney,一仔玩小熊维尼歷險之旅有些驚,可能太黑,但一仔卻好喜歡玩小小世界,還玩了兩次。



這套戲有3D效果,要戴眼鏡睇,早排一仔自己肯戴太陽眼鏡了,所以相信問題不大。





原來戲院都有bb椅


上半場,一仔都算八乘乖乖戴眼鏡睇戲,下半埸,一仔話要去v v,因我地的座位在中間,去完廁所,唔想返原位坐時又打擾其他人,見戲院仍有好多位無人坐,就選了側邊二人的情侶位坐,原來仲正,前面無人擋住,睇到整個畫面,但一仔卻唔肯再坐定睇,可能一仔開始覺得套戲不再吸引佢了。

睇完戲,去飲茶,再去屋企附近的美國冒險樂園玩,可惜一仔仍未夠一米高玩碰碰車,還有因租約期滿,此分店一月四日便結業了,真是太可惜了,因此分店除了有碰碰車外,更有三層高的波波池,都係一仔的至愛!

14 則留言:

  1. 一仔都好定呀,唔講唔知戲院有BB凳咁細心喎!
    我都唔敢帶肚B睇戲,驚佢熄燈果下已經驚(雖然瞓覺熄燈冇野)

    回覆刪除
    回覆
    1. 但加了bb椅后,無得挨向椅背架!
      一仔平時熄燈瞓都ok,但小熊维尼果度又黑,加上音樂的效果,令一仔驚,都係我估架。

      刪除
  2. 新年快樂! 祝妳地一家健康幸福呀

    回覆刪除
  3. 都算好定架喇,下次再去我地都想睇個3D電影

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係睇麥坤,我諗一仔會坐得更定吧!?

      刪除
  4. 都好叻仔,都坐定定。

    回覆刪除
  5. 一仔媽,新年快樂呀!一仔好叻叻,坐定定,真乖!:D

    回覆刪除
  6. 一仔好乖呀,坐定定 =)
    我都係驚巨龍怕黑,暫時都未試過同巨龍去睇戲...
    嗯,希望今個新年可以試下啦 ^^
    (PS. 好開心見你出BLOG喔)

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年未知有什麼戲上畫呢?同巨龍去試下無妨!
      好忙呀,我懒了好多,希望keep到一個月寫到一篇啦!
      另外,我部HTC手機更新了version後,我現在上網無以前咁方便,以前可以同時開幾個視窗,現在只可開一個。

      刪除
  7. 波波池都係我仔仔既至愛呀 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來黄埔果個一點前$140任玩,包括機動遊戲,都抵,但超多人!

      刪除