2015年5月15日 星期五

戒片順利@三歲三個月

<3yr3mo>

一仔歲幾時係夏天,一仔肯坐potty,都成功在potty上
殊殊及痾臭臭幾次一仔又肯主動幫手搬potty,天氣漸涼時,停了potty training。

到兩歲幾的夏天,打算幫一仔再potty training,點知一仔完全唔肯坐potty,曾買了一個廁板樓梯,一仔只肯坐兩三秒。


到9月尾讀N班時,班主任幫一仔試了三個星期戒片,失敗收場!


一仔媽都好擔心,試過有間幼稚園在面試K1時,有話入讀時要已戒了片。


曾經在網上睇過一篇文章,居然話 3 - 4歲才是適合戒片(可惜搵唔番依篇文章),果時一仔媽半信半疑

5.1假期帶一仔出去玩了兩天,星期日晚及星期一早上一仔一提要返學,就扁晒咀,於是星期一替一仔請假,星期二請工人姐姐轉告班主任戒片要延期,點知班主任話唔緊要,照開始戒,估唔到今年再試,一試就成功了!!





抗戰又開始了,第一天(56日,三) 學校戒片
濕了面褲及底褲各三條、一對鞋及襪。

老師還教工人姐姐回家后只比一仔瞓覺時著片,其他時間只著面褲,又每十五至三十分鐘要叫一仔去廁所。

結果呢?

五點晏覺瞓醒后,濕了一條面褲,因一仔掛住玩手機。

由一仔媽七點半回到家至九點,一仔自己叫去廁所坐麻上廁所板,就算無廿次,都有十次以上,成功殊了三次+開了一次大

一仔媽發現一仔今天著三角底底的皮膚位置有些紅,可能係一仔在學校痾濕了,幸好第二天無再紅。




抗戰第二天(五月七日,四),估下結果先?



在學校時,完全無濕!

回到家,因掛住玩車仔,一仔自己叫得工人姐姐過來,去到廁所已濕了條面褲,一仔喊,工人姐姐同一仔講 唔緊要,我不會鬧你架

晏覺瞓醒了,一仔跟
一仔爸、嫲嫲去酒樓攞定位食晩飯提早慶祝母親節,其間一仔成日話要去痾c一仔爸同一仔講著了片咋,痾係片到啦,一仔都仍叫要去廁所,最后嫲嫲帶了一仔去廁所,係殊殊呀,唔係痾c,一仔好似未識分清楚殊殊定痾c

晚飯其間一仔飲了起碼50ml水,又起碼45分鐘后才回到家,係屋企樓下大堂時,一仔摸住條褲,er了幾聲,很不安咁,入了升降機后又er,於是
一仔媽抱起一仔,一回到家除了鞋,一仔已衝入廁所坐低,殊了好大篤,而片完全無濕,証明一仔忍了好耐!

由八點三回到家,到九點三換番片準備瞓覺期間,一仔主動叫去廁所差不多十次,成功殊了兩次+開大一次

九點半入了房上床睇電視,到十點半瞓覺時,一仔見我地輪住去廁所,一仔亦叫要去,
一仔媽心諗 "仔呀,你已有片,不是殊在片上嗎?" (昨晚一仔都係如以往殊在片上啊)

估唔到一坐上廁板,一仔殊了好多,而塊片仍係乾架。






抗戰第三日(五月八日,五)
學校無濕片!

回家后有一次濕了面褲,因遲了打開個厠板樓梯。

瞓晏覺,工人姐姐唔記得幫一仔著番條片,但好彩一仔無殊殊。

白天成功去廁所開了兩次大。

一仔媽七點半回到家,一仔去了一次殊殊,之后食晚飯時飲了50ml水,由八點三食完飯到九點三著番片,期間平均十五分鐘主動叫去廁所,亦成功每次都有殊殊!




抗戰第四日(五月九日,六)
今天一仔唔駛返學,起床扭了五分鐘后,自己話去廁所,殊了好大篤

一仔媽八點返工前,一仔更去廁所開了一次大。

一仔媽放工回家,工人話一仔全日只著面褲,包括瞓晏覺,都無濕褲。

今晚平均45分鐘主動叫去廁所。

晩上九點三著番片準備入房上床睇電視時,一仔媽不經意同一仔講 "阿仔,現在仍要著片瞓覺,遲d 等你瞓覺都無殊殊,才不用著片啦!"

十點半睇完電視,一仔叫要去廁所,殊好大篤,片仍係乾架!






抗戰第五日(五月十日,星期日)
未夠七點一仔就醒了,可能他記得又掛住今早有街街去。

問一仔有無殊殊,佢話No但過了幾秒,佢卻話要去廁所,殊了好大篤添,而塊片居然係乾!

莫非昨晚不經意的說話有效?

一仔爸問今早幾點出發?一仔媽話等麻一仔痾臭臭先,不負所望,一仔七點九主動話有臭臭,一辦完大事,我地就出發去食早餐,再去今日的目的地調景嶺體育館室內兒童遊戲室

當然,一仔有著學習褲,掛住玩的一仔,居然可以到十點三完場時才要殊殊,遊戲室有兒童廁所,一仔成功企係到殊殊!

之后去了東港城,十一點半一仔又主動叫去廁所,商場雖有兒童廁所,但有小朋友用緊,因唔知要等幾耐,所以同一仔用普通廁所,因見廁塔只高了少少,所以論論盡盡的抱高一仔企係到殊,又成功了,直到十二點半回到家,一仔才再殊。

兩點半沖涼,一仔三點才瞓著,
一仔媽唔似工人姐姐心口有個勇字,替一仔穿了學習褲才瞓,一仔居然瞓到七點才醒,醒了話去殊殊,學習褲又係乾的!

今天,一仔平均一小時去廁所殊殊一次。





抗戰第六日(五月十一日,星期一)
連續兩朝早夜片都係乾,七點起床后殊了好大篤,一小時內去廁所痾臭臭三次(以前一次過痾在片上)

今天肯合作穿底底返學,無再扭,但仍不願返學(因戒片前的五一假期連玩了兩天后,一仔成日叫去街街)

晏覺,一仔好配合心口掛個勇字的工人姐姐,無著片,齋穿面褲,無濕。

平均一小時主動叫去殊殊一次。

九點前最后一次飲水,九點半及十點半去殊殊,
一仔媽問一仔今晚唔著片瞓,好唔好?一仔答好!

一仔媽同一仔講,如果今晚要殊殊,要叫醒媽媽同你去,唔好痾濕褲仔同張床呀!

結果...明天揭曉...




抗戰第七日(五月十二日,星期二)
今早一仔一起床,面褲無濕,一仔媽問一仔去唔去殊殊,佢答No一仔媽隔幾秒后再問,一仔用行動表示要去,殊了超大篤,Yeah, 戒夜片都成功!

之后一仔坐低,唔夠一分鐘,一仔喊,捉住條褲話濕,原來有少少遺尿呀,
一仔媽同一仔講唔緊要,換了褲就ok啦!

今日一仔逃學,跟了爸爸、姑媽、嫲嫲去飲茶,需穿了學習褲,一仔依然叫要去廁所,爸爸第一次帶一仔去兒童廁所!

總結,七日抗戰勝利,戒日片戒夜片戒出街片(下次可以試下短途唔著片)!!!


一仔,要繼續keep下去!!!



今次戒片順利,特別要感謝學校的班主任梁老師、多位姨姨及屋企的工人姐姐!













27 則留言:

  1. 好叻仔呀一仔!!!! 小寶仍需努力~

    回覆刪除
  2. 一次過戒曬好叻仔,已經ready, 出街去玩45-1hr提一提,慢慢發覺佢自己會儲耐少少才去一次,叻叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝提醒!
      終於放下心頭大石,再迎接下一個挑戰!

      刪除
  3. 一仔太勁呀,一次過戒日夜片!我想問定時叫佢去廁所,洗唔洗捉埋佢坐低呢?我地依排成日問肚B,佢慣性講「唔要」、「唔想」呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一天戒片回家,每次都係佢自己話去廁所,唔駛提,我覺得因為佢唔想著住條濕褲,又開始意識去廁所

      刪除
    2. 路過搭咀,如果佢話唔要唔想唔好逼佢坐低,廢事搞到佢抗拒,但如果你大概估到佢係有得V的話,簡中一次氹佢坐等佢成功再大讚吓佢都係方法,燒腩仔宜家已經識表達,有時明明有會同我哋拗頸話唔去,呢D位我哋先會逼佢去囉,其餘時間佢話唔去都會盡量由佢

      刪除
    3. 有無試過都唔逼燒腩仔去,由得佢賴濕唔舒服幾次,咁下次佢才5會再拗頸?

      刪除
    4. 我地淨係知肚B幾時急大便(夾晒大脾或者無lala叫),但急小便就冇得睇,問佢又話唔要呢。不過原來迫係有反效果,唯有要等佢賴左再教育佢唔好賴濕要講出黎啦

      刪除
    5. 如果試了兩三日,見肚B 仍有抗拒,停一個月再試?
      要佢地感覺濕了及教育好重要,但一仔上年九月濕了三個星期都抗拒,反而今年濕一日就成功!
      之前我去廁所,我都有同一仔講,加強他對去廁所的用途。

      刪除
    6. 漏了講,學校戒片前一個月,一仔唔再喜歡瞓係到換片,連屋企都要改穿學習褲,每次換片,佢會留意有無臭臭,有時,一仔會話核突,我有籍機同佢講,若佢去廁所痾,就5會咁核突啦

      刪除
  4. 一仔好叻呀,連夜片都戒埋,我到宜家都未有呢個勇氣畀燒腩仔除片瞓,諗起佢有機會整濕床就怕

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒腩仔有無試過連續幾天夜片瞓醒時係乾的?若有,不妨試戒夜片啦?
      Day 9半夜三點一仔痾濕了面褲少少,自己喊醒,好彩佢hold 到去厠所繼續殊,我亦做了預防措施,在床單下舖了防尿濕墊,一仔都肯企定定等我換番新床單咋。

      刪除
  5. 一仔媽好勇一次過介日夜片, 龍BB剛剛都介左日片一個月, 夜片重未夠膽介住, 佢自己要求訓覺著片, 佢成日話'吾呵濕張床'!

    回覆刪除
    回覆
    1. 見一仔ready,才咁勇架,如果上年,完全無諗過咁順利呢!
      龍BB 比媽媽你更係穩陣派喎!

      刪除
  6. 一仔好叻叻,一次過戒埋夜片。

    回覆刪除
  7. 掌聲鼓勵!!!! 我仔也是不肯坐POTTY,我也有點擔心他之後難戒片。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔果時唔肯坐廁板樓梯架,現在又ok,小朋友諗咩,有時真係估唔到!

      刪除
  8. YEAH ~ 一仔叻叻!抵讚 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小高姨姨! 到現在為止,一仔夜晚只失手兩次,白天殊殊失手5次,臭臭失手2次,出街失手0記錄呢!

      刪除
  9. 恭喜一仔戒片成功!看來每個小朋友戒片的方法和過程也是差不多,我同瞕瞕都在這條路上,感到很鼓舞呢。我相信佢地會有自己的生理成熟時鐘,希望瞕瞕都以在考k1的時候(2歲10個月)已經戒到片了

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞕瞕開始了戒片嗎?現在天氣咁熱,不妨一試?

      刪除
  10. 無見一排, 一仔真係大個仔了~

    回覆刪除