2015年5月31日 星期日

2015年夏水禮@西貢半月灣

<3yr3mo>

上年睇小豆子媽介紹依個泳灘,覺得都算近,好想去,奈何緊張大師的一仔爸話搭快艇 ~ 依類不是密封式的船,怕會對一仔有危險,估唔到今年一仔爸肯去了,而且係臨時決定,害一仔媽執漏依樣果樣,出發時落緊大雨,好彩去到西貢碼頭係晴天。


搭小豆子媽介紹的貓記,依然大人$30,小童身高一米以下免費。


售票阿嬸問我地打算幾點鐘回程,原來無fix搭船時間表。


去程坐依款小船,又幾好,比到"安全感“一仔爸,頭站到橋咀島落客先,跟住就係半月灣,上船時忘了睇時間,估大約搭了10分鐘左右。





個沙灘不大,好彩泳客亦不多,我地租了兩個locker 及 把大傘,一仔今年好快就肯落水了。




件泳衣上年係淘寶買,當時買大了,今年仍穿到。











一仔玩得好開心,唔想走添,但我地要返"市區"食晏,一仔原來玩到好攰,回程時係坐快艇,5分鐘左右就返到西貢,一仔居然係船上瞓了。










之后去街,一仔都話要去游水!



13 則留言:

  1. 哇, 要坐大飛入去, 好唔方便咁, 不過最重要一仔玩得開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 好方便架,一比完$,就可上船,當比小朋友遊船河!

      刪除
    2. 好方便的,水清沙幼,我都當遊船河架!係沖身設施少啲

      刪除
  2. 玩得好開心, 係一次好好既體驗, 哈, 古唔到同我仔仔件泳裝pattern 一樣, 其實佢地連反學鞋都一樣, 大家既品味都係咁good, 係呢一仔近排講說話進度點呀? 我仔仔剛剛都見了治療師了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 識講聽過的句子如媽媽坐低、媽媽過來,多數bb話夾生字。
      你仔仔係見言語治療師嗎?

      刪除
    2. 係呀, 希望可以學講多D句子, 佢都仲係好多BB話夾生字.

      刪除
    3. 是私人嗎?
      一仔剛排到兼收位,但我turn down了,現改排e位中!

      刪除
  3. 齋睇相都覺得一仔玩得好開心 HAPPY ~

    回覆刪除
  4. 我好細個時去過一次已經覺得好難忘, 沙灘真係好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信一仔同你一樣覺得好難忘,所以依排成日話去游水!

      刪除
  5. 一仔玩得好開心呀,你地玩得開心就好了

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛決定今個星期日再去早場,唔知到時會否見到你地呢?

      刪除